Dulu dan sekarang..

Dulu nak gi mana mana, sebut jek...En Muddy akan bawak , co-pilot order jek.. Sekarang nk pergi mana mana sdiri sarung kasut, sdiri start ...

Dulu nak gi mana mana, sebut jek...En Muddy akan bawak , co-pilot order jek..

Sekarang nk pergi mana mana sdiri sarung kasut, sdiri start enjin, sendiri pegang steering ..so uncool


Dulu nk transfer gambar, sebut jek Pa, nanti transfer kan gamba masuk laptop ek...tau tau dh siap re-size masuk thumbdrive, tinggal guna jek..
Sekarang nk upload FB, nk update blog, kena transfer sendiri, kena godek sendiri.. super uncool !!


Dulu axion nak abes, dynamo nak abes.. selalu berkata dgn diri sdiri, xper Dee dh nak balik lg 2 hari, tunggu dee je la...
Sekarang axion rumah dh tinggal dasar dasar, sendiri x pergi beli alamat nye aku basuh pinggan ngn ubat gigi alis ..huhuhuh


Dulu musim hujan, baju menggunung tak basuh, takper takper, nanti dee balik esok, der ley tolong basuhkan, at least hujan de ley tolong angkat..
Sekarang, musim tsunami pun malam malam gigih basuh baju, jemur tgh malam sambil posing berdoa agar jgn la hujan esok , semoga di selamatkan kain baju haku smpi aku blk keja.... huwaaaa

~ Tu diaaaa, x cukup anak sendiri dua, siap jemput anak jiran En Muddy kat Kuwait doa berjemaah tolak hujan ~




Jadik, kesimpulan nye, superwoman kah aku?? En Muddy yang x ley idop tanpa aku ker aku yg x ley idop tanpa der...

~En Muddy, saya windu awok ni ~

P/S : Titipan kepada Jabatan Imigresen Kuwait, cepat cepat la proses permit suami saya... uhuhuhu

You Might Also Like

5 thoughts

Flickr Images