there' s 1st for everything

My favourite saying of all time goes like this : U can always remember the second , the third, the fourth and the fifth... But there's n...

My favourite saying of all time goes like this :

U can always remember the second , the third, the fourth and the fifth... But there's nothing like the 1st.. It's always there!!

First cut is the deepest !

True what.. U will always remember ur 1st love, 1st baby, 1st handphone (errrr aku cam x hengat wakaka ), 1st car, 1st gift and bla bla bla bla...

So today... My 1st tagged post...Saya secara rasmi nyer telah di tagged oleh Mancet yeaaayyyy yeayyy... What makes it more sweeter was her comment in her page :

"8) Siapakah orang no 1 kepada anda?
kak azura..officemate,lunchmate,gossipmate,babysitter mate ado? tp die mmg kakak yg baik selalu memberi nasihat kepade saye yg blur dan ignorant ini kakakkaka"

Siyes terharu dowwww ! Owh tidak di lupe saya juger merupakan mak tiri, kakak tiri, mak angkat tiri dan segala gala related to tiri tp saya tetap sayang kamu mancet.. dan saya tau kamu sayang saya jugak , confirmed ! hahah over confident ni .. nanti saya belikan kamu keychain coach dr Qwait okayyy... hahahah

So tanpa membuang masa dan tenaga :

1)Adakah anda rasa anda hot?

Nope , never. Hot is just not the word. Ade rupa dan manis mungkin la but never hot. Demi Allah saya x pernah rasa saya hot.

2)Upload gambar kegemaran anda.



i chosed this pic coz alis wore her 1st bj kurung, 1st jewellery, 1st kain songket dan facial reaction de x ley blah, cam mama buhsan... plus pak mertua saya sangat seksi dalam ini gamba.. hahahha

3) Bila kali terakhir anda makan pizza?

Last week hari Rabu if my mind served me correctly. Due to permintaan alis. Leftover 3 pcs, masuk tupperware sebab plan nk bwak dtg ofis breakfast. Eventually, lupe nk bawak dan now dh selamat masuk perut Cik Tong bte Cik Sampah

4) Lagu terakhir anda dengar?

This morning on my way to office, I Love You by Celine Dion. Saya memang minah taman bunga. No doubt

5) Ape anda buat selain menyelesaikan tag ini

Hmmm terbersin 2 kali.. kes sesema nye pasal & mencarik sumber bau menda terbakar kat cubicle ni.. Iskk saya lom nak mati lg ni.. Amal lom cukup..

6) Selain nama sendiri anda dipanggil nama ape?

Angah, Wa, Wawa, "wicked witch" - given by my officemate kerna saya garang di opis, x percayaa? percayalahhhh . Apart from all this, can refer to my post "ade apa dengan nama"

7) Tag lagi 8 orang

Do I need to tag blogger only or anyone? FB holder can or not?? Boley la ekk.. Dgn ini saya tag :

En Muddy
Khalidah Jamil
Nor Azelin
ida azzoy
kak Liza
Naim
Marianah
Paklang

8) Siapakah orang no 1 kepada anda?

mr husband, en suami, father to my zuriat, a caliph dan pembimbing saya in this world and to the afterlife...

9) Kata sesuatu kepada orang no 5

kak, petang ni nk break kul baper?

10) No. 3 ada hubungan dengan siapa?

Hmm In a relationship yang halal with En Saiful Ashri

11) Bagaimana pula dengan no 4?

Hmm sila rujuk FB der.. ntah budak mano ntah nama ajoy... wahahah

12) Pesanan kepada org no 6?

Naimmmmm, pulang la segera dik ke pangkuan kami...

13) Kata-kata cinta untuk no 2?

U're indeed a best mum and super cool cousin everyone ever wished for.. Go cousin go cousin

14) Adakah no 7 & 8 punye persamaan?

yesssssshhh, blood type and ahli keluarga yg sama... Duhh ! anak branak katakan..

15) Berikan 5 yang anda tahu tentang orang yg men`tag anda?

5 je ker? hmm sploh pun ley bagi.. mancet adelah :

  • Mummy to Aidan Basil
  • Wife to Kahir
  • orang Bt Pahat
  • nampak kecik genit, tapi garang makcik manja ni
  • My hubby once said, she was the most beautiful girl in IBM *wink wink wink*... Can't agree more
  • Always work hardest to gave her baby a better life, better enviroment
  • Bonus point : kelakar selamba kodok tahap cipan :)

16) persamaan antara kambing dan lembu?

Dua dua makhluk tuhan yang gerenti x kan masuk perut saya. I dun eat red meat. For past and now of course , in future wallahualam bissawap ...

17) Adakah anda tahu si Razman itu sengal?

Razman who? Sapekah razman?

18) Gay or less?

Gay.. ( sebenar nye x paham soklan ni)... Ni jawapan tiru mancet hahahaha

You Might Also Like

8 thoughts

Flickr Images