Allah knows best !!

symbols, manual... not for people like me .. I'm sucked at symbols, technical manual, jargons . Period ! I have no idea how i ended up w...

symbols, manual... not for people like me ..

I'm sucked at symbols, technical manual, jargons . Period ! I have no idea how i ended up working in technical related field.

Allah knows best !!...( hahah tu jek relevan explanation i could come out with..)

I'll give u few examples .

Contoh 1 :

W : Dee, apesal mendalah yang mcm kapal layar ni level de cam tinggi ekk?
D : Kapal layar ?
W : A'ah la... yang kat meter panel ni..yang mcm kapal layar tu...bukan minyak nye simbol..yang cam kapal layar tu lahh ....
D : ?????? temperature ker??

How i came into conclusions that temp symbol looks like "kapal layar" remained mystery... but it does look like kapal layar kannnn ??At least to me :))))))))

Allah knows best !!

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


-tak macam kapal layar kah??? It is to me... petanda creative ni, banyak guna otak kiri ni tandanye !! (otak kiri sangat laa kannn hahaha)-


Contoh 2 :

I was complaining about my WIMAX to En Muddy

W : Dee, pesal ekk wimax ni dah X ley pakai kat depan TV, kat dlm bilik.. Dah kene sambung cable jek ni.. Dulu boley jek surf depan tv sume...

(pada yang x paham soklan aku, paham paham kan jek...yang penting En Muddy paham hahaha )

D : WIFI ke?? dh x de wifi ke maksud Wa ? Dh check WiFi signal? Menyala la lampu belakang modem wimax tu.. kat tpt yg ade USB tu ? Cuba cabut and pasang balik.....

W : Erkkkkkk ... jap jap..menda aper? bakang modem ? Ha jap try...

Si bijak pandai ni pun try la godek ape yang patut when suddenly message ni popup.......





W : Hmmm de kuar gamba tiang ujung de bulat pehtu ade cam echo echo tu...yang tu ker?

D : Haaa yang tu la..Agak nye jatuh ari tu de longgar kot receiver de.. Cuba try online kat tpt lain...guna wifi jek...

W : Ok Ok.. ( seraya bangun membawa netbook ke sofa dan try test chat )... Ehhhh jadik la.... waaa terer terer...

D : (tepuk dahi)...Wat malu IBM la awokkkk ni...

W : wakakakakaka wakkakkkk wakakkaka

Sebenarnye my main attention, nk tgk DVD sambil chat... hahaha...tu sebenarnye

Trust me, En Muddy taught me how to open and close my baby stroller for like a million times but stilll, tiap kali bukak sdiri and nk tutup balik, sure berpeluh ketiak ... At one point, I just dunno what went wrong , x boley tutup and I've decided to just leave it there and buy Erin new stroller later... Nok tohokkk situ je berasoo ! Mujo pakcik aku saviour...de belek belek tekan itu ini, taraaa tertutup stroller tu...

Sooooooo... aku yang benak sangat ke or orang lain yang pandai ????

Allah knows best !!

You Might Also Like

5 thoughts

Flickr Images